Rapportage VisitOost 2024
Q2- 2024
In deze rapportage delen we de voortgang van onze KPI's. Hiermee kun je op ieder moment de statistieken van VisitOost bekijken. Dit geeft je inzicht in het bereik van onze platformen en campagnes. Ook delen wij onze mijlpalen en een planning van komende uitingen of campagnes.
Gebruikers per maand
VisitOost.nl
Vergelijking tussen het totaal aantal gebruikers op VisitOost per maand in 2024 vs. 2023
Websiteconversies
KPI's
Leads naar ondernemers (overnachting)
Leads naar ondernemers (dagrecreatie)
Download van routes
Websitegebruikers
Statistieken
Online advertising
Op social media zijn we actief op de kanalen Facebook, Instagram en Pinterest. Aan de hand van doelgroepen en bijhorende behoeftes per fase worden de diverse contentcampagnes en posts opgesteld. Elk fase van de online klantreis vraagt om een ander type content met daarbij een andere doelstelling. Aan de hand van “remarketing” proberen we de klant aan ons te binden, zodat deze uiteindelijk fan wordt van onze social platformen of terugkeert op onze website.
- Totaal bereik
- 2.163.666
Trots op deze mijlpalen!
Highlights VisitOost
01 wk 1 jan
02
03
04
05
06
07
08 wk 2
09
10
11
12
13
14
15 wk 3
16
17
18
19
20
21
22 wk 4
23
24
25
26
27
28
29 wk 5
30
31
01 feb
02
03
04
05 wk 6
06
07
08
09
10
11
12 wk 7
13
14
15
16
17
18
19 wk 8
20
21
22
23
24
25
26 wk 9
27
28
29
01 mrt
02
03
04 wk 10
05
06
07
08
09
10
11 wk 11
12
13
14
15
16
17
18 wk 12
19
20
21
22
23
24
25 wk 13
26
27
28
29
30
31
01 wk 14 apr
02
03
04
05
06
07
08 wk 15
09
10
11
12
13
14
15 wk 16
16
17
18
19
20
21
22 wk 17
23
24
25
26
27
28
29 wk 18
30
01 mei
02
03
04
05
06 wk 19
07
08
09
10
11
12
13 wk 20
14
15
16
17
18
19
20 wk 21
21
22
23
24
25
26
27 wk 22
28
29
30
31
01 jun
02
03 wk 23
04
05
06
07
08
09
10 wk 24
11
12
13
14
15
16
17 wk 25
18
19
20
21
22
23
24 wk 26
25
26
27
28
29
30
- april 2024
-
Leadcampagne meivakantie
Totaal bereik
224.825Engagement
5%Om de bezoekers en bewoners te inspireren tijdens de meivakantie hebben wij twee weken lang campagne gevoerd via Facebook en Instagram. Hier hebben wij de inzichtzoeker en plezierzoeker bereikt en hen inspiratie aangeboden voor een dagje uit. Wij hebben gekozen voor plekken die niet te druk zijn en juist de veel bezochte plekken niet uit te lichten. Om zo de bezoekers en bewoners meer te spreiden. De campagne heeft 804.572 weergaven gehad, 224.825 bereik gegenereerd. 11.649 keer is er doorgeklikt naar de landingspagina. Dit is een CTR van 5,2% en €0,30 per klik. Een zeer goed resultaat.
Wat er op stapel staat
Upcoming
Type | Periode / datum | Informatie | |
---|---|---|---|
Online campagne | Leadcampagne vroegboeken - overnachten |
Benieuwd naar de mogelijkheden om jouw aanbod via onze campagnes te ontsluiten?